Spar penger i ferien

Sommerferien er rett rundt hjørnet. Som medlem av Forskerforbundet har du en rekke medlemsfordeler.

Som medlem av et Unio-forbund får du blant annet 10 prosent rabatt på utvalgte historiske hoteller, slik som Hotell Union Øye.

Som medlem av Forskerforbundet og hovedsammenslutningen Unio har du en rekke medlemsfordeler som kan spare penger i sommerferien.

Du har helårs reiseforsikring for deg og familien. Forsikringen gjelder ferie- og fritidsreiser i hele verden.

Du har også gode rabatter på skadeforsikring gjennom Tryg. Som medlem får du inntil 27 % rabatt.

For en oversikt over andre forsikringer, sjekk ut tilbudene her

Som medlem i et Unio-forbund, har du tilgang på en rekke medlemsrabatter.

Med Avis bilutleie får du 30 % rabatt på korttidsleie for personbiler i Norge.

Du får 10 % rabatt på utvalgte hotell og flotte opplevelser gjennom medlemsorganisasjonen De Historiske.

Planlegger du norgesferie i sommer, har du muligheten til å leie en hytte til kun kr. 299,- per natt.

Trenger du sportsutstyr til fjellturen i sommer får du inntil 20 % rabatt på ordinære varer fra Stormberg

Les mer om alle dine medlemsfordeler her.

Forskerforbundet ønsker deg en god sommer!